Cuma, 26 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri süreaşımı Toplam 2 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. İmar Kanunu'nun 42. maddesine göre tesis edilen idari para cezasının tahsiline ilişkin ödeme emrinin iptali davasında ödeme emrinde 7 günlük dava açma süresi belirtilmediğinde dava açma süresi; genel dava süresi olan 60 gündür

Kategori: Matching tags: idare hukuku,imar hukuku,süreaşımı,imar avukatı,istanbulda gayrimenkul avukati,kentsel donusum avukati,kamulaştırma avukatı,istanbulda imar avukatı,imar davaları avukatı,idare hukukçusu,imar hukukçusu,tapu tahsis avukatı,imar planları avukatı,yapı ruhsatı avukatı,imar kanunu 42. madde,ödeme emrinin iptali,ödeme emrinin iptali sürüsi,anayasa madde 40

... konusu işlem olan ödeme emrine karşı ise tebliğ tarihinden itibaren 7 gün içinde dava açılmadığı gerekçesiyle davanın süreaşımı nedeniyle reddine karar verildiği, ancak dava konusu ödeme emri incelendiğinde; ... Cuma, 16 Ağustos 2013
  2. Yargı kararının uygulanması istemiyle genel zamanaşımı süresi içinde idareye başvuran davacı, zımnen ret kararı üzerine tazminat davası açabilir.

Kategori: Matching tags: icra takibi,zamanaşımı,idari yargı,idare hukuku,tam yargı davası,iptal davası,idari işlem,idare,2577 sayılı kanun,yürütmenin durdurulması,tazminat davası,60 gün,30 gün,10 yıl,istanbul avukat,iyuk 28,idare hukuku avukatı,tazminat avukatı,dava açma süresi,kararın kesinleşmesi,idari eylem,icra avukatı,yargı kararlarının uygulanması,süreaşımı,zımni ret

... günlük süre içerisinde işlem nedeniyle uğranıldığı ileri sürülen zararın tazmini istemiyle dava açılması gerekirken, bu süre geçirildikten sonra 20.03.2007 tarihinde açılan davanın süreaşımı nedeniyle ... Pazar, 31 Mart 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri süreaşımı