Salı, 23 Nis 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri nafaka şartları Toplam 3 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Velayeti anneye bırakılan ve babalarıyla kalmak isteyen 05.10.1999 doğumlu ile 13.3.2006 doğumlu küçüklerin velayetinin uzman raporu gözetilerek anneden babaya verilmesi gerekmektedir.

Kategori: Matching tags: boşanma davası,yoksulluk nafakası talebi,nafaka şartları,velayet,istanbul avukat,tazminat avukatı,perpa avukat,boşanma davası avukatı,aile hukuku avukatı,çağlayan adliyesi avukat,velayetin babaya verilmesi,velayetin anneye verilmesi

T.C. YARGITAY 2. HUKUK DAİRESİ E. 2012/24677 K. 2013/10958 T. 18.4.2013 DAVA : Taraflar arasındaki davanın yapılan muhakemesi sonunda mahalli mahkemece verilen, yukarıda tarihi ve numarası gösterilen ... Pazartesi, 15 Temmuz 2013
  2. Davacı kadının birlik görevlerini ihmal etmesine karşılık, davalı kocanın eşine birden çok kez fiziksel şiddet uyguladığı anlaşıldığında eşine göre davalı koca daha ağır kusurlu hale geldiğinden davacı kadının tazminat taleplerinin kabülü gerekir.

Kategori: Matching tags: yoksulluk nafakası talebi,nafaka şartları,istanbul avukat,tazminat avukatı,perpa avukat,boşanma davası avukatı,aile hukuku avukatı,çağlayan adliyesi avukat,kadına fiziksel şiddet,fiziksel şiddet ugylayankusur, koca

T.C. YARGITAY 2. HUKUK DAİRESİ E. 2012/25557 K. 2013/10761 T. 16.4.2013 DAVA : Taraflar arasındaki davanın yapılan muhakemesi sonunda mahalli mahkemece verilen, yukarıda tarihi ve numarası gösterilen ... Pazartesi, 15 Temmuz 2013
  3. Boşanma davasında davalı eş iki yıldır aynı evde bir başka erkekle fiilen birlikte yaşadığı anlaşıldığından, bu durumda yoksulluk nafakası şartlarının oluştuğundan söz edilemez.

Kategori: Matching tags: boşanma davası,yoksulluk nafakası talebi,nafaka şartları,istanbul avukat,tazminat avukatı,perpa avukat,boşanma davası avukatı,aile hukuku avukatı,çağlayan adliyesi avukat

... numarası gösterilen hüküm davalı yararına hükmedilen nafakalar yönünden temyiz edilmekle evrak okunup gereği görü­şülüp düşünüldü. Yapılan soruşturma ve toplanan delillerden, davalının iki yıldır ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri nafaka şartları

Toplam 3 sonuç bulundu.