Çarşamba, 01 May 2024

Arama

Arama anahtar sözcükleri kira avukatı Toplam 5 sonuç bulundu.

Tekrar arama

Arama sonuçları

1. Yargıtaya Göre Kira Artışlarında Uygulanacak Oranlar

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,borçlar kanunu,kiracı,kira,kiraya veren,çağlayanda avukat,kira avukatı,perpada kira avukati,alacak avukatı,alacak davası avukatı,emlak avukatı,çağlayanda kira avukatı

YARGITAY'A GÖRE KİRA ARTIŞLARINDA UYGULANACAK ORANLAR (YILLARA GÖRE ÜFE ENDEKSİNDEKİ 12 AYLIK ORTALAMALARA GÖRE ARTIŞ)   2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 OCAK 23,61 ... Cuma, 05 Nisan 2013
  2. Kira sözleşmesi kaynaklı cezai şartın tahsili davasında hakimin takdir hakkını kullanarak indirime gitmesi davacının kısmen haksız çıkmış sayılmasına yol açmayacağından davalı lehine vekalet ücretine karar verilemez.

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara,kiralananın tahliyesi,kiracının icra ile tahliyesi,cezai şart,cezai şartın tahsili

... temyiz itirazları yerinde değildir. 2-Davacı vekilinin vekalet ücretine ilişkin temyiz itirazlarına gelince; Davada dayanılan ve hükme esas alınan 25.11.2008 başlangıç tarihli ve beş yıl süreli kira sözleşmesi ... Salı, 16 Temmuz 2013
  3. Bir kira döneminden fazla bekletilen ve icraya konmayan tahliye emrinin artık infazı istenemez.

Kategori: Matching tags: icra takibi,borçlar kanunu,borçlar hukuku,itiraz,kiracı,kira,ev sahibi,kiraya veren,kira borcu,kira borcunun ödenmemesi,icra dairesi,tahliye,kiracıyı tahliye,kira süresi,takibin düşmesi,takibin yenilenmesi,icra hukuk mahkemesi,itirazın kaldırılması,kira sözleşmesinin yenilenmesi,icra avukatı,perpa avukat,çağlayan adliyesi avukat,perpada avukat,istanbulda icra vukatı,kira avukatı,avukat ara

... sonra işin gereği görüşülüp düşünüldü: Alacaklı tarafından Bakırköy 2. İcra Müdürlüğü'nün 2008/11872 takip sa­yılı dosyasından kira süresinin bitmesi nedeniyle tahliye talebiyle icra takibine başlandığı, ... Pazartesi, 25 Mart 2013
  4. Kiracının kiralayana verdiği depozitonun iade edilmemesinden doğan itirazın iptali davasında alacaklı kiracı lehine icra inkar tazminatına hükmedilmelidir.

Kategori: Matching tags: kira sözleşmesi,itirazın iptali davası,icra inkar tazminatı,depozito,likit alacak,borçlar kanunu,borçlar hukuku,icra dairesi yargıtay,kira avukatı,kira davalari avukati,istanbulda kira avukati,perpada kira avukati,kira avukati ara,kira alacagi davasi avukati,tahliye avukati,istanbul kira avukati

...  Davacı vekili dava dilekçesinde; müvekkilinin davalının kiracısı olduğunu ve davalıya 1.500 USD depozito verdiğini ve taşınmazı Mayıs 2009 tarihinde tahliye ettiğini, depozito iade edilmediği için davalı ... Pazartesi, 25 Şubat 2013
  5. Okul Aile Birliği Yönetmeliğine göre okul aile birliklerinin belirli sözleşmeleri yapma yetkisi olduğundan bu sözleşmeler ile ilgili uyuşmazlıklarda husumet ehliyeti bulumaktadır.

Kategori: Matching tags: HUMK,hmk,borçlar kanunu,tüzel kişilik,borçlar hukuku,okul aile birliği,alacak davası,iş davası avukatı,kira avukatı,alacak davasi avukati,medeni usul,kantin işletmeleri,kira alacağı avukatı,taraf ehliyeti,husumet,okul aile birliği yönetmeliği

... davalı okul aile birliğinin kiracı sıfatıyla sözleşmeyi imzaladığı ve 7. maddede belirlenen yükümlülükleri üstlendiği anlaşılmaktadır. Davalı okul aile birliği, Milli Eğitim Temel Kanunu'na göre ... Salı, 02 Nisan 2013
Ara:

Arama anahtar sözcükleri kira avukatı

Toplam 5 sonuç bulundu.